امروز: شنبه 03/02/01 ساعت: 12:34:58

ترمیم رباط و آسیب های ورزشی

توصیه های دارویی

شما باید جراح ارتوپد را از مصرف دارو های خود مطلع سازید. او به شما خواهدگفت چه دارویی را مصرف کنید و مصرف کدام دارو را ادامه ندهید.

اگر به مواد خاصی حساسیت دارید در اسرع وقت پزشک خود را مطلع کنید.

از پزشک خود بخواهید توصیه های لازم را در خصوص مصرف داروهایی مانند قرص های مسکن، قرص های خواب آور، آرام بخش و یا داروهای ضد انعقادی به شما ارائه دهد. لطفا یک لیست از داروها و میزان مصرف آنها را که طی سه الی چهار هفته قبل از عمل جراحی داشته اید تهیه نموده و به پزشک خود نشان دهید.

آمادگی پیش از عمل

شما می توانید در به دست آوردن یک نتیجه موفقیت آمیز در این عمل جراحی مشارکت داشته باشید.

بهبود سطح سلامت عمومی شما:

داشتن اضافه وزن به معنای ایجاد یک فشار مضاعف برروی مفصل و حتی فشاری بیشتر بر روی یک مفصل بیمار و آسیب دیده می باشد. اگر سیگار می کشید، سعی کنید آن را کنار بگذارید و یا لا اقل میزان مصرف روزانه آن راکاهش دهید. نیکوتین و دیگر مواد سمی موجود در سیگار فرایند درمان را به تعویق می اندازند.

 تقویت عضلات از طریق تمرینات ورزشی:

تمرینات ورزشی و درمان های فیزیکی مناسب موجب تقویت عضلات و ایجاد یک محیط سالم برای ترمیم آسیب ایجاد شده می شوند. حتی در صورت احساس درد، حرکت پای خود را در حالی که در معرض فشار کم می باشد ادامه دهید در غیر این صورت، این بی حرکتی عوارض زیان باری بر روی عضلات خواهد داشت. شنا و دوچرخه سواری ممکن است با توجه به نظر پزشک توصیه شوند.

 

مراجعه و پذیرش در بیمارستان

معاینه بیمار:

اگر شما قصد انجام این عمل جراحی را دارید جراح ارتوپد از شما میخواهد که قبل از انجام این عمل، معالجات کامل توسط پزشک انجام شود.

همچنین بیمارانی که مبتلا به بیماری های خاصی مانند بیماری های قلبی می باشند باید قبل ازعمل با پزشک خود و متخصص قلب مشورت کنند.

علاوه بر آن پزشک ارتوپد درمورد میزان سلامتی عمومی بدن شما اطلاعاتی راکسب میکند. اطلاعاتی همچون روند پیشرفت درد حاصل از این بیماری و چگونگی اختلال در عملکرد ماهیچه ها.

 آزمایشات:

انجام آزمایشاتی همچون آزمایش خون، ادرار، نوار قلب، عکس برداری های پیشرفته همچون ام آر آی و اسکن کردن و تصاویر اشعه ایکس که میتواند تصاویر واضحی از وضعیت استخوان و بافت های اطراف آن به ما نشان دهد، قبل از انجام این عمل ضروری میباشد.

پزشک ارتوپد با ارزیابی کردن این تصاویر به شما پیشنهاد می کند که بهترین گزینه برای رهایی از درد و بهبود عملکرد، جراحی و ترمیم بافت آسیب دیده می باشد. البته ممکن است گزینه های دیگر مثل انواع داروها و تزریقات و فیزیوتراپی و جراحی های دیگر را هم به شما پیشنهاد کند. همچنین پزشک ارتوپد در مورد خطرات و اشکالاتی که مربوط به خود این جراحی است و ممکن است بعد از جراحی رخ دهد، توضیحاتی را ذکر می کند.

 

مصرف دارو:

شما باید جراح ارتوپد را از مصرف دارو های خود مطلع سازید. او به شما خواهد گفت چه دارویی را مصرف کنید و مصرف کدام دارو را ادامه ندهید.

ارزیابی دندان ها قبل از انجام عمل جراحی :

اگرچه میزان بروز عفونت بعد از عمل بسیار کم است اما زمانیکه باکتری وارد خون شما بشود، ممکن است دندان های شما عفونت کند. برای کاهش آسیب های دندانی، شما باید قبل از عمل، معالجات روی دندان های خود از جمله (کشیدن دندان ها درما نهای مربوط به لثه) را انجام دهید.

 

ارزیابی مجاری ادراری قبل از انجام عمل جراحی:

بیمارانی که دارای سابقه عفونت های ادراری میباشند باید مورد ارزیابی قراربگیرند. در افراد مسن که مبتلا به پروستات هستند معالجات قبل از عمل بسیار ضروری میباشد.


       

تهران، خیابان ولیعصر، پایین تر از اسفندیار، خیابان بابک بهرامی، پلاک 39

کد پستی: 1968654851

تلفن تماس: 57784000 21 (98+)

فکس: 57784120 21 (98+)

پست الکترونیکی: info@tehransutures.com

No.39, Babak Bahrami St., Vali-e-Asr Ave., Tehran 19686, IRAN

Postal code: 19686-54851

Tel: (+98) 21 57784000

Fax: (+98) 21 57784120

Email: info@tehransutures.com